توزیع بسته های معیشتی در بین سالمندان تحت حمایت بهزیستی چالدران

سلماسی رئیس بهزیستی شهرستان چالدران از توزیع بسته های معیشتی در بین سالمندان تحت حمایت بهزیستی شهرستان بمناسبت گرامیداشت هفته ملی سالمند به همت خیرین خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی چالدران؛
مریم سلماسی رئیس بهزیستی شهرستان با اشاره به محورهای اصلی تکریم سالمندان، گفت: تکریم سالمندان و تقویت جایگاه آنان، ارتقاء فرهنگ عمومی حمایت ویژه از سالمندان، تبیین توانمندی‌ها و اثرگذاری سالمندان در اجتماع و خانواده، و ارتقاء سطح عزت‌نفس و اعتمادبه‌نفس در آنان ازجمله اهداف مهم بهزیستی در تکریم سالمندان است.

وی با بیان اینکه بهزیستی خدمات متنوعی به مددجویان سالمند تحت حمایت بر اساس نوع نیاز آن‌ها ارائه می‌کند، ادامه داد : بهزیستی شهرستان در تلاش است با استفاده از ظرفیت‌های مردمی و همراه کردن مسئولان و مؤسسات و مراکزنیکوکاری و مشارکت خیّرین ، خدمات بیشتری به سالمندان تحت حمایت ارائه کند.
سلماسی در ادامه به نیازهای اساسی سالمندان تحت حمایت اشاره کرد و افزود:تامین بسته معیشتی ،پرداخت هزینه‌های درمانی و تجهیزات پزشکی شامل تشک مواج، ویلچر، تخت طبی، واکر و همچنین لوازم مصرفی بهداشتی ازجمله نیازهای ضروری سالمندان تحت حمایت است و نیکوکاران می‌توانند با همکاری بهزیستی در تأمین این نیازها به سالمندان کمک کنند.

کد خبر 118824

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد